zondag

Mijn eerste echte blog

Ik ben niet zo van het bloggen. Ben meer van het delen van de nieuwtjes en acties die ik tegenkom maar ben vorige week zo goed geslaagd dat ik hier toch echt een blog over wil schrijven.

Vorig weekend heb ik modeshow gelopen bij 44 and More en toen heb ik natuurlijk de kleding geshowd die uitgezocht was door een medewerker van de winkel. Eén van de dingen die ik moest showen was een rood geruite broek van het merk Stark. Leuk, dacht ik maar ik ben het niet zelf. Zal ik die normaal ook dragen? Nee. Om te beginnen vond ik hem wat te kort voor mijn lange benen (ik ben een zeur hierin) en tsja, een gekleurde broek, dan denken ze straks, van daar heb je haar weer met die broek. Maar o,o wat waren de klanten enthousiast. Elke keer weer als ik opkwam reageerde ze super positief. Ook zat hij wel heel erg lekker :).

Ik ben meestal van de basic broeken. Lekker makkelijk, alles past erop en je bent niet zo afhankelijk met combineren. Nou is deze broek rood met zwart en laat zwart nou een vrij makkelijk kleur zijn, dus ik denken van wat ik heb ik nog in mijn kast hangen om ermee te combineren. De broek is niet zo dik en kan het hele jaar door gedragen worden. Ging me ook al minder irriteren aan de lengte want met een hakje eronder kan het prima en er kunnen laarzen overheen.

Ik showde de broek met een zwarte top en een lang vest van Head over Heels. Vond dat wel leuk staan maar je ziet dan wat minder van de broek. Maar... laat ik bijna zo'n zelfde vest vorig jaar gekocht hebben en laat ik ook nog een leuk kortere vest hebben hangen, die gaat er natuurlijk ook goed op staan. En, o ik heb ook nog een geweldig zwart shirt met korte mouwen die ik er van de zomer op kan dragen, zo kan ik gaan afwisselen, yehhh.


Verder zag ik steeds meer leuke dingen. Laat ik nou in verhouding een vrij dikke buik hebben, breed van boven zijn en dunne benen hebben. Met zo'n broek ogen mijn benen steviger omdat daar het accent opgelegd wordt. Ik lijk dus meer in proporties nu.

Afijn, ik liep twee dagen mee met de show en tussendoor rond in de winkel en toen viel mijn oog op een heel gave blouse van Rimini. Een zwarte van een aparte stof en in een heel leuk model. Ik passen op de broek en ik was verkocht. Dit wil ik hebben, dit moet ik hebben.


Zaterdagavond ging ik dus naar huis met deze leuke combi en ik ben van plan het heel vaak te gaan dragen. Ik wil er nog een paar stoere laarzen onder maar die heb ik nog niet. Gaat goed komen. Ben benieuwd wat jij er van vindt.


-------------------------------------------------------------


2 opmerkingen:

  1. Hallo Marion,

    ten eerste kun je prima bloggen, je schrijft leuk, ten tweede staat de broek je superleuk, ja heus hoor.

    Alles past erbij, rood is ook leuk, maar dat is mijn favoriete kleur dus.

    Je ziet er heel leuk uit.

    Groeten van Nolly

    BeantwoordenVerwijderen